3.8.2013

ANSWERS+

Mikä on unelma-ammattisi?  Apua tällaset kysymykset on aina niin vaikeita.. :D Oon vasta lähdössä opiskelemaan omaa toivealaa ja en vielä tiedä mihin se tie vie, mutta ainakin tällä hetkellä kiinnostaa markkinointi.

Mitä teet työksesi? Just nyt en mitään kun alotan opiskelut uudessa kaupungissa, mutta oon tehnyt kaikenlaisia töitä, ollut kahvilassa, kosmetiikkamyyjänä, yhdessä tehtaassa ja eniten postissa.

Missä näät ittes 10 vuoden päästä? Oon silloin 30v, joten nään itseni hyvässä ammatissa, mulla on perhe ja oma asunto/talo. Oon silloin matkustellut ja oon tyytyväinen elämääni :) 


Millä mielin lähdet Poriin opiskelemaan? Se vaihtelee tosi paljon! Oon tosi iloinen että pääsin opiskelemaan just sitä alaa, mitä oon jo niin kauan halunnut. Mutta muutto toiseen, pienempään kaupunkiin ei ihan hirveästi houkuttele.. Oon kuitenkin kuullut että siellä on kiva opiskella, joten yritän lähteä avoimin mielin sinne :) Negatiivinen asenne jo valmiiksi ei ainakaan auta asiaa.


Pelottaaks muutto yksin yhtään? Ei nyt varsinaisesti pelota, mut jännittää tietty :) Varsinkin kun muuttaa toiseen kaupunkiin.

Millä alalla oot ? Lähden opiskelemaan kauppakorkeaan eli kaupallisella alalla! :)

Tykkäätkö viettää enemmän aikaa kavereiden vai perheen kanssa? Molempien. Viime aikoina oon viettänyt paljon aikaa perheen kanssa, mutta opiskelemaan muuttaessa varmasti (toivottavasti) on uudet opiskelukaverit, joiden kanssa viettää aikaa :)



Mistä yleensä ostat vaatteita? Zarasta ja hm:stä. Muistakin ketjuvaateliikkeistä tulee ostettua vaatteita. "Paremmista merkeistä" lemppareita on hilfiger ja michael kors.


Onko sulla lemmikkejä? Kaksi kissaa, jotka jää nyt tänne kotikotiin kun muutan. Ikävä tulee! :D



Lempinäyttelijä? (Nainen/mies?)  Leonardo Dicaprio & Tom Hanks ja Meryl Streep, Amanda Seyfried, Kate Winslet & Scarlett Johansson.

Lempiväri vaatteissa? Musta ja sininen.


Kuinka pitkä oot? :) 156cm :)


Tykkääks olla ton pitunen? Kyllä mä tykkään joo. Nuorempana oli vaikeampi hyväksyä sitä ja toivoin koko ajan olevani pidempi, mutta nyt oon tyytyväinen juuri näin :)


Tuleeko ikävä kavereita nyt ku muutto edessä? Varmasti tulee, mut eihän se Pori ja Turku toisistaan niin kovin kaukana ole! :)


Valkoiset vai harmaat conssit? lyhytvartiset vai pitkä-? Valkoiset ja lyhytvartiset! (Yhet mun lempikengistä.)


Ooks tykänny asua turussa? Joo ja ei. Useimmiten joo kyllä ja nyt muuton edessä tuntuu että tää turkuhan on ihan paras paikka enkä halua lähteä haha :D


Mikä sun keskiarvo oli kun pääsit 9 luokalta? Apua.. Tais olla 9,2.


Muuttaisitko mitään elämässä? En oikeen halua ajatella tollasia, jos tässä nyt siis puhutaan menneisyydestä. Niille ei enää voi mitään mutta virheistä oppii! Jos ajattelee koko ajan mitä haluaisi muuttaa, ei pysty ollenkaan nauttimaan nykyhetkestä.


Mikä on sun lemppariruoka? Lohi kaikissa muodoissa (paitsi ei savustettuna) ja salaatit.

Mitä meikkituotetta ilman et pärjäisi? Ripsiväriä. Mulla on pitkät ripset mutta ne on tosi vaaleat.


Kuinka usein muotoilet sun hiuksia? Aika vähän.. Yleensä jos jaksan niin föönaan kuiviksi suihkun jälkeen ja joskus myös suoristan/kiharran.


Monta kertaa oot seurustellu? Vakavammin yhden kerran, se seurustelu kesti n. 5 vuotta.


Mitä kaikkee oot harrastanu? Ringetteä, jalkapalloa, jousiammuntaa, sambaa ja tanssia ainakin. Pienenä niitä harrastuksia oli paljon niin voi olla että oon unohtanu jonkun.


Minkälainen oot luonteelta, kuvaile vaikka kolmella sanalla? Rehellinen, itsepäinen ja huumorintajuinen.


Onko sulla sisaruksia, jos ei olisiko halunnut? Ei oo ja oisin kyllä halunnut. Kaikkein eniten varmaan toivoin isoveljeä. 


Mikä on sun suosikkivaatekappale? Varmaankin mun luottoneule. Ja tietty mustat farkut pakko sanoa kans!


Pidätkö enemmän laukuista vai kengistä? Tää on paha! Jos ei saa vastata että molemmista niin sitte vastaan kengistä, koska niitä mulla on enemmän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥