6.8.2013

SUNSHINE IS A FRIEND OF MINE

IMG_7772-tile IMG_7795-tile

Oon taas ahkerasti kuvaillu puhelimella, jotenpa päätin postailla niitä otoksia tännekkin :) Vaikka täällä onkin nyt näkynyt instagram-kuvia aika ahkeraan.
Tossa ylempänä näkyy pieni kurkistus jo mun uudesta kodista :) Ihanan vaaleaa ja valoisaa, vaikka onkin aika pieni kämppä kyseessä. Lisää kuvia tosiaan tulossa sitten kun on saatu kaikki huonekalut ja tavarat paikoilleen ja sisustus kuntoon!
Tänään olin liikkeellä heti aamusta, pyöräilin jumppaan ja sieltä keskustaan hoitamaan asioita. Sen jälkeen extempore-pyöräretki ruissaloon, siellä on niin kaunista!♥ Muuten päivä onkin mennyt pakkaillessa ja pohtiessa a) miten voin omistaa näin paljon vaatteita ja b) miten saan tän kaiken tavaramäärän mahtumaan mun yksiööni..

6 kommenttia:

  1. Oi ihanat nuo tuolit ja pöytä! Mistä oot ne löytänyt?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne on kivat! :) En valitettavasti tiedä mistä ovat, kun ostin ne asunnon vanhalta asukkaalta!

      Poista
  2. Hei mikä sun insta tunnus on? :)
    P.s Sul on aivan ihana blogi (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)) Se on @noorann

      Poista
  3. Kivoja kesäkuvia ja uusi kämppä näyttää ihanalle! :)) Samanlaiset aatokset muuttamisesta on itselläkin, kun pitäisi saada kaksion tavarat tungettua yksiöön. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)) Joo, vaikka eiköhän kaikki tavarat sitten löydä kuitenkin jotenkin paikkansa, ainakin näin mä toivon :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥