3.12.2013

ANY FAVORITES?

asut1
asut2
asut3
asut4

Tajusin just että en oo pitkään aikaan tehny lemppariasu-postausta joten tässä sellanen tulee :) Asuja syyskuulta saakka, kun vielä oli lämmintä♥ Ei mua kyllä miinuskelitkään haittaa mut ois edes kunnon pakkasia eikä hiukan plusasteita vallan. No mutta löytyykös teiltä siis lemppareita noiden asujen joukosta? :) Mulla ne taitaa olla tällä kertaa 1, 9 & 11.
P.s. Note to self, älä ota piilareita pois samalla kädellä jolla just puristit sitruunaa.. Ai saakeli :D


7 kommenttia:

  1. 3 on paras!

    VastaaPoista
  2. 6 ja 11 on mun lemppareita! ihania asuja kaikki :-)

    werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. kaikki aivan ihania asuja, mutta 3. ja 11. miellytti eniten mun silmää :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kivoja asuja kaikki. 2. on kuitenkin ehkä se kaikkein paras. :)

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä 2 ja 6 on kivoimpia! Ja kun taidetaan olla aika saman kokoisia niin sain sopivasti vähän inspiraatiota ja vinkkiä siihen mikä mun vartalolle sopisi :) Tälläset postaukset on just kivoja!

    VastaaPoista
  6. 4. ja 6. koska toi karvaliivi <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥