17.1.2014

GOOD TO GO

DSC_7604 (3)
DSC_7606 (2)
DSC_7605

Halusin tulla teillekkin vinkkaamaan yhdestä mun uudesta kosmetiikan lempituotteestani. Kyllästyin nimittäin siihen että kynsilakkaa sai jatkuvasti olla korjailemassa tai laittamassa uudestaan. Yleensä oon tällaisissa asioissa hiukan suurpiirteisempi, mutta mua ärsyttää ihan suunnattomasti jos kynsilakka on lohkeillut hiukankin, näyttää niin rumalta :D Päätinkin hankkia jonkun hyvän päällyslakan itelleni ja kysyin yhdeltä kosmetiikkaekspertti-kaverilta mitä merkkiä hän suosittelee. Vastaus oli essie, ja koska oon ollut tyytyväinen merkin kynsilakkoihin, niin päätin kokeilla. Testailun jälkeen voin todellakin myös suositella! Näyttää kaikki värit paljon kauniimmilta ja kiiltävämmiltä kynsissä ja kestää paljon kauemmin. Hinta-laatusuhde siis todellakin kohdillaan :)

4 kommenttia:

  1. Mulla on vissiin just samaa päällyslakkaa, mutta musta tuntuu että sen kanssa lakat lähtee vielä helpommin.. Toi on jotenkin sellasta että koko lakka lähtee kerralla, jos kynsilakan 'reuna' vaikka tarttuu johonkin niin koko lakka lähtee :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa oho! Mulla ei kyllä tollasta ongelmaa oo ollu, mut hyvä tietää muitaki mielipiteitä :)

      Poista
  2. jos kynsilakka lähtee irti niin vika on siinä, että päällyslakka on laitettu liian nopeasti värilakan levittämisestä. jos allaoleva lakka on edelleen märkää ja siihen iskee päällyslakan päälle, aivan varmasti lähtee yhtenä liuskana pois muutaman päivän päästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa noniin hyvä tietää! :) Kiitos selvennyksestä :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥