24.2.2014

SNAPSHOTS WEEK 8

Siitä on pieni tovi vierähtänyt kun viimeksi kirjottelin tänne blogin puolelle! Syynä oli tosiaan ne pari tenttiviikkoa jotka toimi melkoisina stressin aiheuttajina. Kaikki aika onkin siis viime viikkoina mennyt nenä kiinni kirjassa istumiseen ja nyt voin onneksi todeta että tentit on tältä erää ohi ja parhaani tein! :) Onneks myös se kaverien kanssa kertailu auttoi paljon! Oikeastaan aiheutan aina itelleni myös ihan turhaa stressiä, se on sellanen mun paha tapa, jolla pystyn sitten antamaan kaikkeni kyseiselle asialle. Mutta ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin, sillä oon taas entistä varmempi että tämä on juuri oikea koulu sekä ala mulle ja motivaatio opiskelulle on korkeella!

IMG_1761-tile
Ekan tenttiviikon paria asua ja muutamia ruokiakin olin tallentanut kameraan. Lenkkarit oli ihan must Ei mukavampia tenttikenkiä löydy.

IMG_1769-tile
Yritin edellisviikonloppuna ottaa peilikuvaa ja joku tuli kurkkimaan selän taa.. Suomi-Ruotsi pelin aikana mun ilme näytti tältä. Ja eihän siinä sitten hyvin käynyt. Mutta Suomen pronssi oli kuitenkin voitettu mitali ja ihan mahtava saavutus! Mun aloittaessa kahlaamaan viimeisen tentin aluetta ja muistiinpanoja fiilis oli ihan hyvä.. ..kunnes ei enää ollut. Loppujenlopuksi kuitenkin tästä vikastakin tentistä jäi ihan hyvä mieli!

IMG_1923-tile
Siinä väsynyt, meikitön selfie. Mites noi silmäpussit..? Onneks nyt saa nukkua univelkoja pois! Muutamia asuja taas peilin kautta :) Sunnuntai oli pilvinen päivä, mutta aika kaunis maisema silti avautui joen yli kävellessä.

IMG_2017-tile
Loma alkoi! #happyfeeling Tätä kaveria oli ikävä! Just nyt mulle näytetään taas mieltä kun olin pitkään poissa kotoa mut eiköhän sitä kohta taas tungeta kainaloon..

2 kommenttia:

  1. Mä tykkään tosi paljon näistä puhelinkuva kollaaseista =)! Tämän kerran kuvat näyttää jotenkin tosi valoisilta ja keväisiltä, ihanaa =)!
    http://uusiparempielama.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Joo niinpä, ihanaa kun päivisin on jo valoisampaa ja pystyy jotain kuvailemaankin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥