25.3.2014

BALMAIN ARGAN MOISTURIZING ELIXIR

DSC_7963 (3)
DSC_7964 (3)

Mulla on olemassa hiuksille muutamia ehdottomia luottotuotteita joita ilman en pärjäisi. Usealle on varmaan tuttu moroccanoil-hiusöljy, jota myös ite olen täällä blogissa hehkuttanut. Se on kyllä ihan paras tuote, ei siitä pääse mihinkään. Tässä kuitenkin toinen hyvä ehdokas hiusten tehokosteuttajaksi, josta halusin teillekin vinkata, nimittäin Balmainin argan moisture elixir. Mua houkutteli kokeilemaan tätä moroccanoilia halvempi hinta ja kauniin minimalistinen pakkaus! Tuote sisältää nimensä mukaisesti arganöljyä ja on enemmän eliksiirimäisempi, kuin varsinaisesti öljy. Mun hiukset jotenkin piristyi käytön jälkeen, oli ihanan pehmeät ja kiiltoakin ehkä lisää. Tuoksu on kyllä aika voimakas, mutta siihen varmaan tottuu ajan myötä. Oon kokeillut tätä vaan kosteisiin hiuksiin, mutta myyjän mukaan kuiviinkin hiuksiin voi käyttää esim. latvahoitona.

2 kommenttia:

  1. Mulla ei oo kokemusta tosta tuotteesta, mut Balmainin suolasuihke on huippuhyvä! :> Huomaan muuten nyt, kun on taas vähän pidemmät hiukset, et alkaa latvat kuivuu helpommin. Pitäis ehkä ostaa joku öljyhoito varuille. :)

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pohdin itseasiassa just sen suolasuihkeen ja tän välillä, kiva kuulla että sekin on hyvä tuote :) Ehkä sitäkin pitää jossain vaiheessa kokeilla..

      Poista

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥