6.3.2014

NIKE AIR MAX

DSC_7835
DSC_7831
DSC_7830

Vähän aikaa sitten kirjottelinkin mun tämän kevään hankintatoivelistasta ja siellä ykkösenä keikkuivat niken air maxit. Eipä siinä kauaa mennyt kun olin jo näpytellyt asokselle tilauksen menemään ja viikon odottelun jälkeen mua oli tänään vastassa kotikotona paketti josta paljastuivat nämä ihanuudet♥
Vähän jännitin tota kokoa, kun olin kuullut että niken kengissä se voi hieman heitellä, mutta tilasin normaalin 37 sijaan 37,5 kokoiset, jotka istuu mun jalkaani just hyvin! :) Noi kengät on kyllä kuin karkit. Niin söpöt ja ihanan väriset. Ja myös tosi kevyet ja hyvät jalassa. Voipi olla että tänä keväänä mulla ei paljon muita kenkiä tulekaan näkymään!

7 kommenttia:

  1. onko sulla siis normaalisti nike:n kengissä toi koko 37 vai yleisesti kaikissa kengissä? itsellä meni juuri air maxit tilaukseen, niin saa kanssa jännätä, että sopiiko :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo normaalisti on koko 37 yleisesti kengissä, niin näissä niken tilasin puol kokoa isomman ku luin netistä suosituksia :)

      Poista
    2. Okei, kiitos. Sitten tuli tilattua oikee koko :)

      Poista
  2. Noi on niin kivan näköset!

    VastaaPoista
  3. Noi niken air maxit on super ihania ja just tossa värissä ihan unelmat!♥

    http://ninnijaveera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ja toi väri on kyllä tosi kiva ja pirteä, vaikka ensin meinasinkin valita toisenlaiset :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥