1.4.2014

HUHTIKUUN ENSIMMÄINEN

DSC_8054
DSC_8056
Aamupala tänään. Oon tehnyt täällä kotikotona ollessa nyt joka aamu itelleni smoothien kätevästi sauvasekoittimella, päivä alkaa niin hyvin kun saa tollaisen annoksen hedelmiä ja marjoja. Tän aamun smoothie koostui maitorahkasta, vadelmamehukeitosta, banaanista, nektariinista, mansikoista, mustikoista ja gojimarjoista♥

DSC_8049
Piipahdin sunnuntaina ikeassa, tarkoituksena ostaa tiettyjä juttuja. Ainoa mitä lopulta niistä löysin, oli toi söpö pitsireunainen kukkapurkki (siihen edelleen haussa suht. helppohoitoinen kasvi) ja uus rahkakulho sen eräänä maanantaiaamuna haljenneen tilalle. Vanilja-tuoksukynttilän poimin myös mukaani sen huumaavan tuoksun takia!

DSC_8050
Mulla on tosi kuiva ja herkkä iho, niinkuin oon ennenkin täällä blogissa kertonut. Apteekin kosteusvoiteita menee pullokaupalla, varsinkin talvella. Yleensä marketin kosteusvoiteet on ihan liian heppoisia mun iholle ja siksi olinkin tosi yllättynyt tästä Nivean voiteesta. Tekee ihon ihanan pehmeäksi ja hinta-laatusuhde on todella hyvä. 

Ps. Mä sitten inhoon aprillipäivää. Oon tosi helposti huijattavissa ja ite aivan surkea huijaamaan ketään :D Onko teille tehty tänään jotain hyviä (tai huonoja) aprillipiloja? 

1 kommentti:

  1. Mulla on kans tota Niveaa ja toimii kyllä hyvin =)!
    http://uusiparempielama.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥