20.4.2014

PHONEPICS WEEK 16

vko16
Lenkkeilyä Berden kanssa, raidatkin näköjään mätsäs valjaissa ja mun pöksyissä :D Ihana sää oli jo alkuviikolla, nyt loppuviikostahan se on ollut jo ihan täydellinen! Uus collegepaita ivyreveliltä, niin pehmeä ja ihana! Kävelin vikaa kertaa tämän lukuvuoden puolella porin työpaikalta kotiin, sopivasti kaunis auringonlasku näkyi talojen välistä.

vko16.
Virallinen kuva viime viikonlopun indiedays blog awardseilta :) Cloettalta hiukan uutuuspähkinöitä maisteltavaksi, harmi että noi meni parempiin suihin kun ite oon niin allerginen :/ Matkalla turkuun vikan virallisen koulupäivän jälkeen, oli hyvä fiilis! Asua taas yläilmoista :)

vko16-
Aamupalaksi itse väsätty smoothie vanhasta starbucks-mukista, nam nam. Ja kyllä, mulla on tapana säästää noita mukeja, kun ne on niin käteviä itetehtyjen smoothieiden kanssa! Iltapalaksi puuroa ja uusimman ellen selailua. Pääsiäiskissa iines. Kauniita merimaisemia

vko16,
Lisää laiturikuvia vielä puhelimesta, oli vaan niin nätit maisemat tuolla :) Narsissit piristämässä mun huonetta, tällä hetkellä ne taitaa kyllä olla jo entiset kukkaset. Se valkosuklaa-limepiirakka mistä jo puhuinkin aiemmin :)

vko16..
Pikkuherran 3-vee synttäreillä. Pikku pääsiäispuput mun vierellä siinä. Opetan serkun lapsille pahoja tapoja - eli selfien ottamista.. :D Lenkin jälkeen freesinä. Kevään ekat auringonotot check! Ihana sää todellakin

2 kommenttia:

  1. Hei Noora! Oon tässä jo kauemmin seuraillut sua ja kiitokset kivasta blogista :) Tiedän kyllä ettet ole mikään "fitness-bloggaaja" mutta toivoisin sulta jonkin näköistä postausta vaikka sun viikon treenailusta ja syömisistä tai muuten sun elämäntavoista. Oon huomannut että sulla on todella terve suhtautuminen ruokaan (eli myös herkuttelet kohtuudella ;)) ja liikutkin paljon niin olisi kiva saada jotain vinkkejä terveellisempään elämään koska muutenkin inspiroit mua niin paljon :). Ja pakko vielä kehua että sulla on tosi sopusuhtainen ja hyvännäköinen vartalo, ehkä sen vuoksi tulikin tälläinen toive mieleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon itsellesi kommentista! :) En kyllä suoraan sanottuna oikeen tiedä mistä sellasessa postauksessa kertoisin kun syön aika lailla mitä sattuu, tietysti perusterveellisesti, mutta välillä tulee herkuteltua liikaakin.. :D Treenailutkin aika paljon vaihtelee viikoittain hmm.. Täytyy miettiä asiaa! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥