20.5.2014

PHOTO A DAY - 20

us

Melko pitkällä ollaan jo tässä toukokuun kuvahaasteessa! Tämän päivän kuvan ajattelin omistaa iinekselle, meidän kissalle, jota persoonallisempaa saa hakea. Iines tuli meille kun olin vasta ala-asteella. Hänellä on muutama ylimääräinen varvas tassuissa, joten näyttääkin ihan kuin valkoiset tassut olisi lapaset peukaloineen :) Perinteiseen kissojen tapaan iines päättää koska hän haluaa tulla rapsutettavaksi tai syliin, yleensä ei kauhean usein. Ei se kuitenkaan suutu vaikka mä ja äiti aina rutistetaan ja pallutetaan sitä. Yllätyin kuitenkin tosi paljon, kun nyt viime syksynä muutin poriin ja kävin kotona vaan viikonloppuisin, syksyllä vähän harvemminkin. Iines oli ensin niin loukkaantunut mulle, että meni mua karkuun, "huusi" mulle (iines ei kauheasti mau-u, se on sellasta kovaäänistä huutoa) ja näytti muutenkin mieltään. Loppua kohden kuitenkin hänen oli pakko päästä mun huoneeseen vinttiin, vaikka en olisi ollut edes kotona, ja kun yritin kotona tehdä kouluhommia, niin syliin tai kirjojen/tietokoneen päälle oli päästävä makaamaan. Ihan uudenlaista käytöstä, mutta ilmeisesti hänellä oli myös ikävä. Iines onkin mulle tosi tärkeä epeli♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥