11.6.2014

VASTAUKSIA

Tänään oli mun kesän eka työpäivä ja ei vitsi miten poikki oon! No, ehkä siihen rankkuuteen ja niihin kello viiden herätyksiin taas tottuu niinkuin ennenkin, alussa sitä on vaan vähän vaikeaa kuvitella. Tässä kuitenkin vastailua teidän kysymyksiin :)

Opiskelu

Kuinka paljon käytät viikossa aikaa opiskeluun? - Aivot on nyt niin kesälomalla että en osaa oikein sanoa :D Riippuu oikeestaan miten paljon ja millasia tehtäviä sillä hetkellä periodissa on. Yleensä kuitenkin aika paljon, tykkään tehdä kaikki asiat ajoissa alta pois ja mieluummin vähän ylimäärästäkin.
Minkä pääaineen valitsit? entä sivuaineet? - Pääaine laskentatoimi ja sivuaine yritysjuridiikka♥
Onko porissa kiva asua? - Hmm.. Kauppis siellä on tosi kiva, mutta kaupunkina en oo oikein lämmennyt porille.. Tuntuu että ihmiset siellä on tosi erilaisia ja se on aika pieni paikka. Mutta on se ihan ok paikka asua kuitenkin :)
Onko kauppis tuntunut omalta ja ootko saanut hyviä ystäviä sieltä? - On kyllä tuntunut omalta! Vaikeimmilla kursseilla meinannut välillä vähän usko loppua, mutta kyllä tunnen että oon oikeella alalla. Ja oon saanut hyviä ystäviä! Aika samanhenkisiä tyyppejä :)

DSC_5851

Miksi muutit kesäksi takaisin turkuun etkä asu porissa? - Mistäs alottaisin.. :D Koska turku on mun lempparikaupunki ja kesällä ihan täydellinen, niin halusin nauttia siitä. Suurin osa opiskelukavereistakin lähti omiin kotikaupunkeihinsa. Mulla on täällä turussa kesätyöt ja sain järjestymään myös porin työt ja kämpän niin että pystyn olemaan kesän täällä. Oli muutenkin ikävä kotikotia, ihmisiä ja ylipäätään maisemia täällä turussa!
Porin parhaat puolet? - Tykkään mun koulusta ja mun työpaikasta siellä. Myös yyteri on ihana vaikka oonkin käynyt siellä vaan vuosijuhlissa.
Entä Turun? - Jokiranta, ruissalo, kaverit, poriin verrattuna myös koko keskusta, elixia, ihanat kahvilat ja ruokapaikat ja vaan se yleinen fiilis :)
Millaisissa töissä toivot työskenteleväsi valmistuttuasi? - Rahoituksesta oon ainakin tällä hetkellä kiinnostunut.
Millaiset arvosanat kirjoitit ylioppilaskokeissa? - Pari L:ää, pari M:ää ja pari C:tä, jotka harmittaa vähän edelleen..

DSC_6038

Sekalaiset

Jos instagramia tai facebookkia ei lasketa, niin mikä on sun lempparisovellus puhelimeen? :) -  Shazam! Usein kuulee jossain hyviä biisejä ja jää harmittamaan jos ei saa tietää esittäjää, toi sovellus on niin koukuttava :)
Lempibiisi just nyt? - Tää saattaa välillä vaihtua ihan päivittäin mutta just nyt se taitaa olla tämä ja tämä :)
Millä kiharrat sun hiuksia? - Mulla on kaks eri kiharruspuikkoa, toinen on babylissin ohuempi ja toinen remingtonin paksumpi jolla saa sitten tehtyä vähän isompia kiharoita.
Onko sulla joku lemppari elämänohje/motto? - Näitäkin on monia, mutta mun instagramistakin löytyvä "enjoy the little things in life, for one day you may look back and realize they were the big things" on musta aika hyvä. Oon opetellut tota pikkuhiljaa ja huomannut että nauttimalla niistä pienistäkin asioista on paljon onnellisempi ja keskittyy myös siihen positiiviseen :)

DSC_5725

Kuinka monta vakavaa seurustelusuhdetta sulla on ollut? ootko nyt sinkku? - Yks pidempi parisuhde takana, en seurustele tällä hetkellä.
Ootko tinderissä? - Kokeilin sitä kun kaverin kanssa oltiin uteliaita, mutta ei ollut ihan mun juttu :D En oo siis enää.
Millainen olit teininä, bilettäjä vai kotona illat viihtyvä, kapinallinen vai kiltti yms? - Oon aina viihtynyt aika paljon kotona, mutta ehdottomasti olin myös enemmän bilettäjä kuin nykyään :D Oon aina ollut aika kiltti ja tunnollinen luonteeltani, en oo mitenkään kapinoinut. 
Oot mun mielestä tosi kaunis, pidätkö itseäs kauniina? - Voi kiitos! No sanotaan että on päiviä kun tunnen itseni kauniiksi ja päiviä jolloin en niinkään.. Ja monesti tää vaihtuu päivän sisälläkin. Yleisesti oon kyllä ihan tyytyväinen ulkonäkööni.
Oletko kiinnostunut politiikasta? - Nyt täytyy olla rehellinen ja sanoa että en kauheasti oo.. :D Pitäisi olla enemmän!
Jos saisit muuttaa ulkonäössäsi yhden asian, mikä se olisi? - Hmm.. Vaikka ihan tykkään olla tämän pituinen, niin välillä tulee hetkiä, joina toivoisin olevani muutaman sentin pidempi. 
Mitkä ovat parhaat ja huonoimmat puolesi? - Huonoimpina puolina kärsimättömyys ja se että oon aika tarkka (jotkut saattaisi ehkä sanoa neuroottinen :D), eli kaiken pitää olla aina just oikein ja täydellisesti. Parhaita puolia varmaan rehellisyys ja empaattisuus. 

(kuvituksena otoksia viime kesältä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥