24.8.2014

PHONEPICS WEEK 34

Tällä kertaa en ollut uskoa että kirjottelen puhelinkuvapostausta jo viikosta 34. Justhan ne viikot alkoi vasta kakkosella! Hurjan nopeesti menee aika. Viime marraskuussa saatiin kaverin kanssa hankittua liput cheekin keikalle ja nyt sekin on jo sitten ohi :) Oli niin hauska viikonloppu ja mahtava keikka kyllä! Mutta annetaanpa nyt taas kuvien puhua puolestaan :)

vko34
♥ Alkuviikosta oli hyvä fiilis salille mennessä - vaikka satoikin vähän. Kumpparit vaan jalkaan ja menoksi! ♥ Sateesta kotiuduttua on ihana vaihtaa kotivaatteet päälle ja hörppiä kuumaa teetä♥ Torstaina siellä kampaajalla, tossa vaiheessa lopputulos vielä hiukan jännitti, mutta ihan turhaan :) ♥ Lounaalla äitin kanssa Tårgetissa. Niin hyvää ruokaa!

vko34.
♥ Pipo-ostoksilla, ei kylläkään löytynyt sopivaa. Oon aina ollut pipojen kanssa tosi tarkka :D ♥ Torstaina olin myöskin puistozumbassa naantalissa, superhauska tunti! Sen jälkeen kävelin vielä vanhassakaupungissa ja ihastelin kauniita maisemia, en kyllästy siihen tunnelmaan ikinä. ♥ Joku päivä jumpan jälkeen odottelua bussipysäkillä lemppareissa pilkullisissa housuissa.

vko34-
♥ Tää kuva on otettu lauantaina kun oltiin just saavuttu perille helsinkiin ja saatu meidän hotellihuone viikonlopulle. Sen jälkeen lähdettiinkin pyörimään hetkeksi kauppoihin.. ♥ .. ja syömään vakipaikkaan vapianoon lempparipasta, pollo piccante. Ei oo ton voittanutta, sanokaa mun sanoneen! ♥ Keikkaan valmistautumista. Opetettiin hotellin baarimikolle miten valmistaa irma. Ja olin ihan haltioissani noista kiharoista jotka mun kaveri mulle loihti, en ite saa aikaan koskaan noin täydellisiä!

idkuva
♥ Stadion-tunnelmia :) ♥ No eihän ne kiharat sitten kauaa pysyneet kun rankkasade ja ukkonen yllätti, mutta hauskaa oli silti! ♥ Ei jatkettu enää keikan jälkeen mihinkään kun kastuttiin sen verran ja ainoot mukana olevat kengät (converset) oli likomärät (vielä koko sunnuntainkin). Kuuma kaakao ja uni voitti baari-illan tällä kertaa.

vko34..
♥ Ihan vaan jos en oo vielä hehkuttanut täällä tarpeeksi, niin sanon taas kerran, että rakastan aamupalaa ja eritoten hotelliaamiaista! Nautittiin aamulla oikeen pitkän kaavan mukaan ennen shoppailukierrosta. ♥ Vielä kuvaa ennen keikkaa. ♥ Kaveri oli jostain syystä kovin sitä mieltä että mun ei ois pitäny jättää tota tipunkeltaista pörrötakkia kauppaan :D Mä olin kuitenkin vähän toista mieltä. #fäijönii ♥ Ben&jerry's -herkuttelua shoppailun lomassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥