1.9.2014

PHONEPICS WEEK 35

vko35
♥ Tolta näytti yläkerran eteinen viime viikon, ikean kasseja kertyi aina lisää sitä mukaa kun tyhjensin mun kaappeja. Ihan hirveesti taas kamaa piti muuttaa vaikka jätin varmaan puolet vaatteistakin kotikotiin! ♥ Sadepäivän rentoilua kera teen, läppärin ja hyvän kirjan. ♥ Perjantain asua yläilmoista vielä. ♥ Ja perjantain oreobrownie-herkuttelu (tähän taas se sydänsilmä-emoji)

vko35.
♥ Jäätee on mun heikkous, oli pakko maistaa coffee housen talon jääteetä ja olikin parasta pitkään aikaan! ♥ Kutsukortit serkun vauvakutsuille! En ihan minä askarrellut noita, vaan äiti ja täti, mutta oli niin söpöt että oli pakko ikuistaa :) ♥ Tädiltä aikainen synttärilahja, woodwickin kynttilöitä! Oon himoinnut noita pienen ikuisuuden, niin huumaavan tuoksuisia ja rätisee tunnelmallisesti palaessaan. Synttärit tosiaan parin viikon päästä, mutta kun lähdin poriin niin sain lahjan jo nyt :) ♥ Lauantai-illan ruissalo-maisemat. On se vaan niin kaunis paikka.

vko35-
♥ Sanoin mun pienelle murulle poriheipat, haikeeta oli vaikka nähäänkin jo aika pian. Totuin vaan taas kesän aikana siihen että iines oli aina menossa mukana :) ♥ Rentoilua kotisohvalla muuton jälkeen. ♥ Eka peiliselfiekin jo otettu uuden maksihameen kera. ♥ Vielä ne happy lightsit, on ne vaan niin ihanat!

2 kommenttia:

  1. Oih, nuo happy lightsit näyttävät niin kivoilta! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥