20.9.2014

SATURDAY 20/9 OUTFIT

DSC_9758
DSC_9755
DSC_9778
DSC_9746
hame hm / neule hm / kengät nike free

Tänään oli eka työpäivä kesän jälkeen vanhassa työpaikassa! Oli tosi kiireinen päivä, mutta meni ainakin nopeesti ja sai heti kunnon alun :) Töiden jälkeen synttärivieraat odotti mua jo kotona, ihanat vanhemmat oli laittanu kaiken valmiiksi sillä aikaa kun olin töissä :) Niin kiva nähdä sukulaisia ja perhettä ja kiva että he näkee myös mun porin kämppäni. Nyt mulla onkin kauniita ruusuja pöydällä ja itsetehdyt villasukat & suklaata kaapissa♥ Synttärikakkua jäi sen verran että piipahdin vielä opiskelukamun luona vierailulla viemässä sinnekin hiukan herkuteltavaa!
Tollanen asu oli tänään päällä. Ja tähän väliin note to self: älä laita sitä objektiivin linssisuojaa taskuun kuvienoton ajaksi.. Äsken sain ruotsin läksyt valmiiksi ja nyt kattelen telkusta illan leffaa, huomenna aamulla mua kutsuukin taas työt. Kivaa lauantaita ihanat♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥