2.10.2014

PINK PINEAPPLE

DSC_9880
DSC_9876
DSC_9883
DSC_9879

Mulle tarjoutui tässä pari päivää sitten mahdollisuus tehdä yhteistyötä caseapp-nimisen yrityksen kanssa. Olen kerran aiemminkin suunnitellut samaisen firman kanssa yhteistyössä kuoret silloiseen puhelimeeni, iphone 4s:ään, ja olin niihin supertyytyväinen. Ehdottomasti kestävimmät puhelinkuoret jotka olen omistanut! Kun hankin uuden puhelimen, jouduin tietenkin harmikseni luopumaan myös niistä kuorista. Nyt sain kuitenkin taas suunnitella uudet kuoret 5s:ääni. Valitsinkin tollaisen pirteän pinkin ananaskuosin ja noista tuli mun mielestä tosi kivat! :)
Ajateltiin laittaa myös pystyyn teille lukijoille pieni arvonta, jossa voi voittaa itsesuunnittelemansa kuoret! Miten on, löytyisikö sellaiselle kiinnostusta? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥