7.11.2014

8 X INSTA

111
1. Aamupalasmoothiesta nautiskelua eräänä aurinkoisena aamuna viime viikolla. 2. Katsastettiin heti avajaispäivänä uus Puuvilla-kauppakeskus, on kyllä tosi hieno mun mielestä, varsinkin kun toi punainen vanha tiiliseinä jätettiin tohon :) 3. Halloween-illallinen viime viikonloppuna kotona. 4. Viime sunnuntaina teki mieli pitkästä aikaa leipoa jotain ja muistin nämä kauralastut, joita äiti teki aina kun olin pieni. En oo mikään varsinainen leipuri, ruuanlaitto on enemmän mun mieleen, mutta noi on kyllä superhelppoja tehdä.

1112
5. Testaamassa ekaa kertaa Puuvillan ruokapaikkoja kavereiden kanssa. Päädyttiin Picniciin, koska Pancho Villassa oli ihan mieletön jono. Ens kerralla varmaan kyllä johonkin muualle, ei ollu niin hyvä salaatti mitä oon esim. Turun Picnicissä saanut joskus. 6. Uudet farkut Bikbokista♥ Vanhat lempparit mustat neverdenimit hajos just sopivasti kun tänne avattiin liike :D Noi korkeavyötäröiset onkin nyt mun uudet lempparit! 7. Uus Bartman-yökkäri/kotihengailupaita, niin siisti!. 8. Ihana luminen maisema oli tänään! Tuo niin kivasti heti enemmän valoa kun on lunta maassa :)

4 kommenttia:

  1. Moikka, ekaa kertaa kommentoimassa ja kiitos kivasta blogistasi. Tosi hauska myös toi Bartman-asu! Mistä olet sen löytänyt? :)
    -Minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentista :) Bartman-teeppari on newyorkerista! :)

      Poista
  2. Apua mun alko tekeen nyt mieli noita kaurakeksejä!! :D♥ Meillä kans äiti teki noita aina kun olin pieni ja ne olikin herkkua, mutta kertaakaan en oo tainnut itse leipoa sen jälkeen, kun muutti kotoa pois :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ne on niin hyviä :D En kanssa muista koska tätä ennen olis viimeks niitä tullu leivottua :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥