25.12.2014

X-MAS PRESENTS

Olisi taas perinteisen joululahjojen esittelypostauksen aika. Kaikki oli taas tänäkin vuonna tosi mieluisia ja vaikutti myös mun ostamatkin kelpaavan :D

DSC_0317

Vaatteita, ihanan tuoksuisia kynttilöitä ja essien 5th avenue -kynsilakka.

DSC_0321

Lahjakortteja :) Voi olla että heti lauantaina saatan piipahtaa zarassa aletangoilla..

DSC_0369

Bkr:n vesipullo! Toi on ihan huippu :) Oon yrittänyt lisätä omaa vedenjuontia (miten joku niin yksinkertainen asia voikin olla niin hankalaa :D) ja ton supersöpön pullon kanssa tuntunut onnistuvan paremmin!

DSC_0323

Ihana "Varför Paris, vi har ju Åbo" -kassi♥

DSC_0325

Pitkään haussa ollut kaunis valkoinen tarjotin ja keittiöjuttuja :)

DSC_0330

Höyrytysosio kattilaan! Toivoin ihan erityisesti tollasta, koska tykkään höyryttää kasviksia ja tähän asti ollut käytössä vaan perussiivilä joka ei oo toiminut niin hyvin :D

DSC_0329

Rannekello.

DSC_0331

Hurjasti teetä♥ (kuvassa ei ole edes kaikki), selkeästi sana mun teehulluudestani on levinnyt.. 

DSC_0332

Erilaisia toivottuja juoksutamineita.

DSC_0335

Ihanan pehmoiset kotihousut♥ Olleet jalassa paketista kuoritumisen jälkeen melkein koko ajan :D

Niin kuin sanoin, ihan superihania lahjoja sain! :) Kuvaamatta jäi muutamia, mm. pieni ja kätevä kameralaukku mun uutukaiselle nikonilleni. Mulla ei oo aiemmin ollut hyvää kameralaukkua joten tulee enemmän kuin tarpeeseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥