29.9.2015

OCEAN SALT

En oo pitkään aikaan kirjotellut mistään lempparijutuista tai -tuotteista, joten ajattelin että ehkä nyt oli taas sen aika :) Ostin tän nykyisen lempparikuorintanaamion oikeestaan jo ihan kesän alussa, mut kesän aikana en niin paljon käyttänyt, kun iho pysyi muutenkin auringossa hyvässä kunnossa :) Nyt syksyn tullen kuitenkin oon huomannut ihon kaipaavan vähän piristystä ja muistin taas tän tuotteen, eli Lushin ocean salt-kuorinnan. Tossa onkin se kiva puoli verrattuna moniin Lushin tuotteisiin, että ei ole lyhyttä säilyvyysaikaa, eikä tarvitse käyttää esim. parin viikon aikana niinkuin mun aiemmin kokeilemia tuorenaamioita.
DSC_2634
DSC_2636

Tämä siis kuorii ihon ja jättää sen ihanan pehmeäksi ja raikkaaksi! Sisältää merisuolaa, avokadovoita, kookosöljyä ja limeä. Mulla on niin kuiva iho että laitan tän jälkeen vielä iholle kosteusnaamion. Mutta muuten siis levitän kerran viikossa tai parissa hellästi kostealle iholle (voi käyttää kasvoille tai koko vartalolle, mä oon käyttänyt vaan kasvoille) ja annan vaikuttaa n. 5-10 minuuttia. Sen jälkeen huuhtelen pois vedellä, ja jos haluan tehokkaamman kuorinnan niin hieron samalla varovasti sormenpäillä.

DSC_2638

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!♥
Thank you for your comment!♥